به گفته دست‌اندرکاران بازار، گوشی‌های با قیمت ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان، بیشترین سهم فروش بازار تلفن‌همراه را به خود اختصاص داده‌اند. گوشی‌های ۶۳۰۳ کلاسیک نوکیا، G۷۰۵ سونی اریکسون، S۳۶۵۳ سامسونگ و BL۲۰ ال‌جی به عنوان گوشی‌های پرفروش در بازار امروز تلفن همراه معرفی شدند. امکانات و قیمت مناسب این نوع گوشی‌ها باعث شده است مشتریان ترجیح به خرید این مدل‌ها داشته باشند.

گوشی ۶۳۰۳ کلاسیک که به بهای ۱۴۲ هزار تومان فروخته می‌شود، توانسته از فروش بالایی برخوردار شود و در صدر لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گیرد. این گوشی از صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه ۱۷ مگابایتی قابل ارتقا با مموری کارت microSD از ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌آید.

گوشی ۶۶۰۰ اسلاید نوکیا که به بهای ۲۱۸ هزار تومان به فروش می‌رسد، توانست مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد. صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۲۰ مگابایتی از ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌آید. گوشی ۵۳۲۰ XM ،ا ۳۶۰۰ اسلاید، ۳۶۱۰ FOLD نوکیا که به ترتیب به بهای ۱۷۰، ۱۵۰ و ۱۲۵ هزار تومان فروخته می‌شود نیز در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند قرار گرفته است. گوشی G۷۰۵ سونی اریکسون که با گارانتی متفرقه به بهای ۲۲۵هزار تومان فروخته می‌شود در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های سونی اریکسون قرار گرفته است.