بر اساس تصمیم مسوولان مخابرات، برنامه‌ای به منظور ارتقای کیفیت شبکه برای تامین رضایت مشتری در حال تدوین است.

صابر فیضی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب اظهار کرد: به همین منظور گروه‌های کارشناسی تعیین شده و هم‌اکنون در حال بررسی وضعیت موجود هستند. وی افزود: صاحبان مخابرات ارتقای کیفیت شبکه را به جدیت پیگیری می‌کنند تا رضایت مشترکان بیش از پیش افزایش یابد. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برنامه ارتقای کیفیت شبکه مخابراتی کشور بعد از خردادماه نهایی و اعلام خواهد شد.

فیضی با بیان این مطلب که ارتقای شبکه شامل تلفن‌همراه، ثابت و دیتا خواهد شد، تصریح کرد: در این برنامه یک برنامه‌ زمان‌بندی شده مشخص، برای رسیدن به استانداردهای جهانی از نظر کیفیت شبکه و سرویس‌دهی تدوین می‌شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس مقرر شده است تا شبکه‌های سیار، ثابت و دیتا از نظر فنی بررسی و نقاط ضعف آنها مشخص شده برای برطرف کردن آنها اقدامات لازم انجام شود. مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: از سوی دیگر پاسخگویی به مشترکان به منظور دریافت مشکلات و مسائل موجود نیز پیگیری خواهد شد تا در سریع‌ترین زمان ممکن از سوی تیم‌های کارشناسی پیش‌بینی شده نسبت به رفع آنها اقدام شود.

ارسال صورت حساب پیامکی همراه اول

شرکت ارتباطات سیار با ارسال پیام کوتاه، مبلغ صورتحساب این دوره مشترکان خود را اعلام کرد. در این پیامک مبلغ قابل پرداخت استفاده هرمشترک از سیم کارت‌های دائمی‌دوره دوماهه منتهی به اول فروردین ماه درج شده است. مشترکان می‌توانند با دردست داشتن شناسه قبض و پرداخت خود که به وسیله پیامک برای آنها ارسال می‌شود، بی‌نیاز از قبوض کاغذی نسبت به پرداخت صورتحساب خود به یکی از روش‌های غیرحضوری اقدام کنند.

همراه اول با ارسال پیامک به مشترکان خود، ضمن آگاهی از توزیع صورتحساب این دوره، جزئیات مبلغ کارکرد را نیز اطلاع‌رسانی کرده است تا مشترکان به موقع صورتحساب خود را پرداخت کنند. گفتنی است همراه اول حدود ۱۷ میلیون مشترک سیم‌کارت دائمی‌دارد.