یک دوربین ساده با قابلیت‌های حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت Samsung Electronics یک محصول جدید را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی کرده است. این دوربین جدید با مدل NX۱۰ و با هدف ایجاد فرصت عکاسی حرفه‌ای و با کیفیت برای همه کاربران به بازار معرفی شده است. NX۱۰ امکان عکاسی ساده و با کیفیت خوب را تنها با استفاده از یک کلید برای کاربرانش فراهم می‌آورد. این دوربین طراحی سبک و کوچک‌تری نسبت به مدل‌های حرفه‌ای داشته و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دوربین جدید سرعت واکنش مناسبی داشته و کاربری راحتی دارد.

«کی سی پارک، مدیر شرکت Samsung Electronics در فیلیپین در این مورد می‌گوید: «این دوربین در واقع آغازی برای ورود نسل جدید دوربین‌های عکاسی دیجیتال است».

NX۱۰ مجهز به یک نمایشگر بزرگ کم مصرف از نوع AMOLED با اندازه ۳ اینچ است که امکان تماشای تصاویر با وضوح و ابعاد مناسب را به کاربرانش می‌دهد. این نمایشگر تصاویر را با شدت روشنایی ۵۰۰ انسی لومن و کنتراست ۱ به ۱۰۰۰۰ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۶/۱۴ مگاپیکسل را داشته و قابلیت فیلمبرداری با وضوح مناسب HD را هم به کاربرانش می‌دهد.

حداقل سرعت شاتر این دوربین برابر ۳۰ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن برابر ۱ به ۴۰۰۰ ثانیه است. حداکثر میزان حساسیت این دوربین در هنگام عکاسی برابر ۳۲۰۰ است و از قابلیت کاهش قرمزی چشم و تشخیص چهره هم بهره می‌برد.

دوربین جدید این شرکت در دو رنگ متنوع مشکی و نقره‌ای طراحی و تولید شده است. ابعاد این دوربین برابر ۸/۳۹×۸۷×۱۲۳ میلیمتر بوده و وزن آن به ۳۵۳ گرم می‌رسد.