نمایش عکس‌های شما در قاب چوبی

بازار دیجیتال- این روزها قاب عکس‌های دیجیتالی طرفداران زیادی پیدا کرده و در میان کاربران به محبوبیت رسیده‌اند. درست به همین دلیل هم هست که شرکت‌های تولیدکننده مختلف هر روز این محصولات با طراحی و قابلیت‌های متنوع را روانه بازار می‌کنند تا سهمی از این بازار پررونق را به خودشان اختصاص بدهند. با این همه، اما اغلب این قاب‌عکس‌های دیجیتالی، نمایشگرهای نسبتا کوچکی دارند. در واقع به همین دلیل هم وقتی در میان این محصولات مشابه، محصولی با ویژگی منحصربه‌فرد به بازار معرفی می‌شود مورد توجه کاربران و خریداران قرار می‌گیرد. قاب عکس دیجیتالی Gigantor یک محصول جدید با همین ویژگی‌هاست. این دستگاه نمایشگری بزرگ با اندازه ۱۵ اینچ دارد که تصاویر را با وضوح مناسب ۷۶۸×۱۰۲۴ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این قاب عکس دیجیتالی مجهز به اسپیکر داخلی بوده و قابلیت اتصال از طریق پورت USB را هم دارد. این محصول همچنین امکان پخش فایل‌های ویدئویی و موسیقی را با فرمت‌های رایج داشته و عکس‌هایی با فرمت‌های JPEG و BMP را هم به نمایش می‌گذارد.

بدنه این محصول از جنس چوب بوده و به این دلیل برای اغلب کاربران و خریداران جالب توجه است و می‌تواند به راحتی با دکور اتاق کاربرانش هماهنگ شود. این قاب عکس دیجیتالی با انواع کارت‌های حافظه دیجیتالی سازگاری داشته و به تازگی با قیمت ۹۹/۱۴۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.