تلویزیون‌های پرفروش شارپ در بازار داخلی

بازار دیجیتال- مدل LC-۶۵RX۱M به عنوان تلویزیون سایز بزرگ LCD شارپ در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام مادیران، نمایندگی فروش تلویزیون‌های این برند در بازار داخلی، LC-۶۵RX۱M یک تلویزیون ۶۵ اینچ است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پانل LCD ژاپنی، زاویه دید بسیار وسیع (۱۷۶درجه افقی و عمودی)، روشنایی تصویر بالا و قابلیت پخش فیلم سینمایی به حالت ۲۴ فریم در ثانیه است.

این تلویزیون همچنین به خروجی صوتی RS Trusurround XT مجهز است و دارای سه ورودی HDMI است. وضوح تصویر این تلویزیون FULL HD هم ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ است. شدت روشنایی آن هم cd/m۲و۴۵۰ و نسبت کنتراست آن ۱۵,۰۰۰:۱ است. همچنین زاویه دید این تلویزیون ۱۷۶ درجه افقی و عمودی است. تجهیز به استریو،Bass Enhancer،Surround و ... از سایر ویژگی‌های این تلویزیون است.

LC-۶۵RX۱M با قیمت ۱۴ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.

همچنین مدل LC-۴۲A۷۷M به عنوان تلویزیون تازه وارد این برند در بازار داخلی معرفی شده است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پانل LCD ژاپنی، زاویه دید بسیار وسیع (۱۷۶درجه افقی و عمودی)، کنتراست فوق‌العاده ۵۰,۰۰۰:۱ دینامیک و ... است.

این تلویزیون ۴۲ اینچ LCD همچنین دارای سه ورودی HDMI، خروجی صوتی SRS Trusurround XT و پانل ۱۰ بیتی است و قابلیت پخش فیلم سینمایی به حالت ۲۴ فریم در ثانیه را دارد.

این تلویزیون هم با قیمت یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.