لپ‌تاپ‌های پرفروش سونی در بازار داخلی

بازار دیجیتال- مدل VGN-Z۳۱WN/B به عنوان لپ‌تاپ سبک وزن و پرفروش سونی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام نقش، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel® Centrino ۲ processor P۹۶۰۰ ۲.۶۶ GHz، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱/۱۳ اینچ از نوع LED WXGA++ with XBrite-DuraView Technology با وضوح تصویر ۱۶۰۰×۹۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکی NVIDIA® GeForce® ۹۳۰۰M GS GPU ۲۵۶MB، اپتیکال درایو DVD+RW Double Layer / DVD±RW، باتری ۵۴۰۰ mAh Li-ion، دو پورت usb ۲,۰ و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۵/۱ کیلوگرمی است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت نقش به فروش می‌رسد.

همچنین مدل VPC-CW۲DGX/B به عنوان یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های پرفروش سونی در بازار داخلی است که به پردازنده Intel Core i۵ -۵۴۰M ۲.۵۳ GHz، رم سه گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است.

تجهیز به صفحه نمایش ۱۴ اینچ از نوع WXGA LED Xbright Technology، کارت گرافیکی NVIDIA GeForce ۳۱۰M ۲۵۶MB ،سه پورت usb ۲,۰ و بلوتوث و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور که وزن آن تنها ۴/۲ کیلوگرم است با قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

نقش همچنین مدل VPC-CW۲HGX/B را یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های پرفروش و سبک‌وزن سونی در بازار داخلی معرفی کرد که به پردازنده

Intel Core i۳، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

این لپ‌تاپ به صفحه نمایش ۱۴ اینچ از نوع WXGA+ with Back Light Technology LED با وضوح تصویر ۱۶۰۰×۹۰۰ نقطه در اینچ مجهز است.تجهیز به کارت گرافیکی NVIDIA® GeForce® GT ۳۱۰M ۲۵۶MB، سه پورت usb و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

VPC-CW۲HGX/B با قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.