لپ‌تاپ‌های جدید سونی در راه است

بازار دیجیتال- مدل VPC-F۱۱HGX/B به عنوان لپ‌تاپ تازه وارد سونی به بازار جهانی معرفی شده است که به زودی وارد بازار داخلی نیز خواهد شد.

این لپ‌تاپ که به پردازنده نسل جدید شرکت intel مجهز است دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده ۸۲۰QM ۱.۷۳ GHzاIntel Core i۷ I۷-، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۴/۱۶ اینچ از نوع WXGA++ with XBrite-Eco Technology با وضوح تصویر ۱۶۰۰×۹۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکی NVIDIA GeForce ۳۱۰M ۵۱۲MB Dedicated،دو پورت usb، بلوتوث،Wireless LAN،MOTION-EYE Camera و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور به زودی با ضمانت شرکت نقش وارد بازار داخلی و قیمت آن اعلام می‌شود.

نقش همچنین مدل VPC-F۱۱CGX/B را از لپ‌تاپ‌های تازه وارد سونی به بازار معرفی کرد که طی روزهای آینده میهمان بازار داخلی نیز می‌شود.

بر اساس اعلام نقش، این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده ۷۲۰QM ۱.۶ GHz-اIntel Core i۷ ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است.تجهیز به صفحه نمایش ۴/۱۶ اینچی از نوع WXGA++ with XBrite-Eco Technology و با وضوح تصویر ۱۶۰۰×۹۰۰ نقطه در اینچ، کارت گرافیکی NVIDIA GeForce ۳۱۰M ۵۱۲MB Dedicated، بلوتوث، سه پورت usb و ... از سایر ویژگی‌های این مدل لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ نیز طی روزهای آینده با ضمانت نقش وارد بازار داخلی می‌شود.