مدیر کل امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران، ارائه کد محرمانه به مشترکان همراه اول را از جمله برنامه‌های مهم این شرکت عنوان کرد. علی حمیدی در گفت‌وگو با «ایسنا» اظهار کرد: اگر این کد محرمانه را به مشترکان ارائه دهیم بسیاری از سرویس‌ها از طریق سیستم غیرحضوری خدمات اینترنتی (e-care) قابل ارائه است که مشترک مراجعه کرده و کد خود را وارد می‌کند و با وارد کردن آن، سیستم به او اجازه ورود می‌دهد. وی با بیان این‌که داشتن این کد محرمانه برای مشترک تعهد به دنبال دارد، تصریح کرد: با داشتن این کد زمانی که مشترک به سیستم وارد ‌شده و کد مخصوصش را وارد ‌کند، متعهد خواهد بود که به هر سرویسی که از سیستم می‌گیرد پاسخگو باشد. معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران نیز گفته بود: شرکت ارتباطات سیار، برای کاهش هزینه‌های شرکت، به دنبال روش‌های جایگزین اطلاع‌رسانی به مشترکان است؛ به همین علت ارسال اطلاعات از طریق ایمیل و سیستم غیرحضوری خدمات اینترنتی را راه‌اندازی کرده است. محمدمهدی عطوفی افزود: این سیستم هم‌اکنون عملیاتی شده است و آمادگی ارائه خدمات به مشترکان را دارد.

ایرانسل بسته افزایشی MMS و GPRS عرضه کرد

ایرانسل به مناسبت ایام نوروز و جشن‌های این عید باستانی، به عرضه بسته‌های افزایشی GPRS (اینترنت همراه) و MMS (پیام چندرسانه‌ای) اقدام کرده است. آرش کریم بیگی، مدیر روابط عمومی‌ایرانسل با اعلام این خبر گفت: در فاصله ۲۰ اسفندماه ۸۸ تا ۲۰ فروردین‌ماه ۸۹ و به مناسبت فرا رسیدن سال نو، بسته‌های افزایشی ویژه پیام کوتاه با بهای تخفیفی در اختیار مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی‌و اعتباری ایرانسل قرار می‌گیرد. براین اساس مشترکان ایرانسل، با خرید یک بسته افزایشی ۳۰۰۰ ریالی می‌توانند ۲۰ پیام چند رسانه‌ای رایگان ارسال کنند.

به گفته وی، مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۱*۸*۳*۱۴۰* و مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی‌ایرانسل با شماره گیری کد دستوری #۴*۲*۸*۳*۱۳۰* بسته افزایشی فوق را روی خط خود فعال کنند.

او افزود: تاریخ انقضای هر بسته افزایشی ایرانسل ۳۰ روز می‌باشد، ولی این بسته‌ها قابل تمدید بوده و هرگاه هر مشترک همان بسته افزایشی موجود را مجددا سفارش دهد، میزان اعتبار دوره قبل، شامل روزها و تعداد MMSهای باقی مانده به بسته جدید اضافه می‌شود. مدیر روابط عمومی‌ایرانسل تصریح کرد: مشترکان ایرانسل با استفاده از این بسته افزایشی می‌توانند هزینه‌های مربوط به ارسال پیام چند رسانه‌ای خود را در ایام نوروز امسال به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش دهند.