تلویزیون‌های سه بعدی مبتنی بر HD در اندازه‌های مختلف

بازار دیجیتال- شرکت بزرگ Samsung روز گذشته محصولات جدید خود را برای بازار جهانی به صورت رمسی معرفی کرد. این محصولات جدید در واقع چهار تلویزیون سه بعدی LED مبتنی بر تکنولوژی HD است. این شرکت برای تامین محتوای سه بعدی این تلویزیون‌ها با شرکت‌هایی مانند DreamWorks قرارداد همکاری امضا کرده است. این تلویزیون‌ها با تکنولوژی Blu-ray به بازار عرضه می‌شود و بیش از ۵هزار برنامه سه بعدی را برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که شرکت Samsung اعلام کرده است که تصمیم دارد تا پایان سال ۲۰۱۰ بیش از ۱۷ محصول مبتنی بر تکنولوژی سه بعدی را به بازار معرفی کرده و عرضه کند. «کاتزنبرگ» مدیر این شرکت در شهر نیویورک اعلام کرد: «با تمام این‌ها، اما بر اساس پیش‌بینی کارشناسان و تحلیل‌گران بازار تقاضای کاربران و خریداران برای محصولات مبتنی بر تکنولوژی سه بعدی در سال ۲۰۱۰ افزایش چشمگیری خواهد داشت و این تعداد محصول هم نمی‌تواند پاسخگوی این میزان تقاضا باشد».

سری جدید تلویزیون‌های سه بعدی مبتنی بر تکنولوژی HD شرکت Samsung با نام‌های ۷۰۰۰، ۸۰۰۰ و ۹۰۰۰ به بازار معرفی شده‌اند. این تلویزیون‌ها در اندازه‌های مختلف ۴۶، ۵۰، ۵۸ و ۶۳ اینچ طراحی و تولید شده‌اند.

طبق اعلام این شرکت قرار است این تلویزیون‌ها با قیمت پیشنهادی ۱۶۹۹ دلار برای مدل ۴۶ اینچ و ۶۹۹۹ دلار برای مدل ۵۵ اینچ به بازار عرضه شوند. این در حالی است که مجهز بودن به قابلیت اینترنت بی‌سیم wi-fi هم از دیگر امکانات ویژه این تلویزیون‌های جدید هستند.