پخش نخستین تبلیغ تلویزیونی آی‌پد اپل

اپل هشتاد و دومین مراسم سالانه جوایز اسکار در شبکه تلویزیونی ABC را برای پخش نخستین تبلیغ تجاری آی‌پد انتخاب کرد.

به گزارش «ایسنا»، این شرکت تبلیغ ساده‌ای برای آی‌پد ساخت که نشان می‌دهد این دستگاه برروی پای کاربر قرار گرفته و برای فعالیت‌های مختلفی مانند مشاهده تصاویر، جست‌وجو در اینترنت و خواندن کتاب‌های الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ تبلیغ مذکور در یوتیوب نیز ارسال شده است. شرکت اپل معمولا مراسم‌های تلویزیونی بسیار مهم را برای نمایش تبلیغات محصولاتش انتخاب می‌کند؛ به‌عنوان مثال رایانه‌های شخصی مکینتاش را در تبلیغ تجاری معروفش در طول هجدهمین مسابقات Super Bowl در سال ۱۹۸۴ نشان داد؛ همچنین تبلیغات تجاری آیفون را در طول مراسم اسکار سال گذشته پخش کرد.

آی‌پد تبلت رایانه‌ای با صفحه لمسی ۷/۹ اینچی است که کیبورد فیزیکی نداشته و قرار است سوم ماه آوریل در آمریکا روانه بازار شود.

با این همه مصرف‌کنندگان می‌توانند این دستگاه را از دوازدهم ماه مارس پیش سفارش دهند. مدل آی‌پد که مجهز به وای‌فای خواهد بود در ابتدا تنها در آمریکا عرضه می‌شود و آی‌پد نسل سوم نیز در اواخر ماه آوریل معرفی می‌شود.

طبق اعلام اپل، این دستگاه قرار است در اواخر ماه آوریل در استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، سوئیس و انگلیس روانه بازار شود.