محصولات پخش موسیقی متنوع برای سلیقه‌های مختلف

بازار دیجیتال - شرکت Archos که یکی از تولیدکنندگان فعال بازار انواع دستگاه‌های پخش موسیقی و چندرسانه‌ای قابل حمل بوده است، محصولات جدیدی را به تازگی به بازار معرفی کرده است. این شرکت که در سال‌های اخیر سهم قابل توجهی از بازار کشورهای در حال توسعه را بدست آورده و فروش خوبی داشته است، شش مدل دستگاه پخش موسیقی قابل حمل جدید را به بازار معرفی کرده است. این محصولات جدید از سری Vision بوده و

با مدل‌های A۱۴VG، A۱۵VSو، A۱۸VB، A۲۴VB، A۳۰VC و A۴۳VB به بازار معرفی شده‌اند.

مدل A۱۴VG در واقع یک دستگاه mp۳ player با ابعاد کوچک و قابل‌حمل است که طراحی مربع شکل دارد و وزن آن تنها به ۲۴ گرم می‌رسد. این محصول مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به ۴ گیگابایت می‌رسد. این دستگاه اگرچه برای گوش دادن به موسیقی طراحی شده است، اما نمایشگر کوچک ۴/۱ اینچی LCD آن هم می‌تواند عکس و فیلم‌ها را با اندازه کوچک‌تر برای کاربرانش به نمایش بگذارد. این محصول همچنین مجهز به رادیوی FM بوده و از میکروفون داخلی و قابلیت ضبط صدای دیجیتالی هم بهره می‌برد. این محصول قرار است با قیمت ۳۰ یورو به بازار عرضه شود.

مدل A۱۵VS هم محصول جدید دیگری است که از حافظه ۴ گیگابایتی بهره می‌برد. این محصول دارای نمایشگر ۵/۱ اینچی LCD لمسی است و فایل‌هایی با فرمت‌های m،mp۳، WAV FLAC، APE و WMA را برای کاربرانش اجرا می‌کند. این محصول عکس‌ها و فیلم‌ها با فرمت‌های رایج را هم اجرا می‌کند و دارای رادیوی FM هم هست. این محصول هم قرار است با قیمت ۳۵ یورو به بازار عرضه شود.

A۱۸VB هم محصول جدید دیگری از Archos است که نمایشگر ۸/۱ اینچی داشته و ظرفیت حافظه آن به ۸ گیگابایت می‌رسد. این دستگاه در هر بار شارژ امکان پخش مداوم موسیقی تا ۱۲ ساعت را به کاربرانش می‌دهد. این محصول جدید مجهز به رادیوی FM و قابلیت ضبط صدا هم هست. این دستگاه هم با قیمت ۴۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

A۲۴VB هم با حافظه ۸ گیگابایتی دارای یک نمایشگر بزرگ‌تر با اندازه ۴/۲ اینچ است. این دستگاه جدید قرار است با قیمت ۶۰ یورو روانه بازار شود.

کاربران طرفدار تماشای فایل‌های ویدئویی هم بهتر است یکی از مدل‌های A۳۰VC یا A۴۳VB را انتخاب کنند. این محصولات نمایشگر بزرگ‌تری با اندازه ۳ اینچ دارند که قابلیت تمام لمسی را دارد. این دستگاه‌ها هر دو با قیمت ۹۰ یورو به بازار عرضه خواهند شد.