بازار دیجیتال- «زلزله» این کلمه این روزها زیاد شنیده می‌شود. بعد از زلزله هولناک‌‌هائیتی و بعد از آن شیلی به این رخداد طبیعی بیش از پیش توجه می‌شود.

در این بین شاید برای شما سوالات گوناگونی در خصوص زلزله و نحوه رخ دادن آن و... به وجود آمده باشد. برای پاسخ به سوالات خود پیشنهاد می‌کنیم به سایت اطلاع‌رسانی زلزله به آدرس www.earthquake.ir مراجعه کنید. در این سایت ساده و کاربردی می‌توانید اطلاعات فراوانی را راجع به این پدیده طبیعی و ویرانگر به دست آورید.
اطلاعاتی که شما می‌توانید در این سایت در مورد زمین‌لرزه به دست آورید عبارتند از :شناخت زمین‌لرزه، زمین‌لرزه در ایران، شناخت زمین و لایه‌‌های آن، علائم و بررسی علمی زمین‌لرزه، فرهنگ لغات زمین‌لرزه، تاریخچه زمین‌لرزه در ایران، زمین‌لرزه در تهران، نقشه گسل‌‌های ایران، نقشه گسل‌‌های تهران، چگونگی آمادگی برای مقابله با زمین‌لرزه و اینکه هنگام وقوع و بعد از زمین‌لرزه چه باید کرد و ...
یکی از بخش‌‌هایی که در این سایت می‌تواند به شما کمک کند قسمت آموزش و ایمنی است. در این بخش اطلاعات از جمله آمادگی برای زلزله، هنگام وقوع چه باید کرد، بعد از زمین‌لرزه، برای کودکان، مدیریت بحران و... دیده می‌شود.