دستگاه‌های چند منظوره تازه‌وارد اپسون - ۱۵ اسفند ۸۸

بازار دیجیتال- مدل Stylus Photo TX۷۰۰W به عنوان دستگاه چند منظوره پرفروش اپسون در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام مادیران، عرضه‌کننده محصولات این برند در بازار داخلی، این دستگاه دارای ویژگی‌هایی چون قابلیت استفاده آسان به صورت دستگاه کپی رنگی بدون نیاز به کامپیوتر، قابلیت چاپ با وضوح چاپ ۱۴۴۰×۵۶۰ dpi و وضوح اسکن ۲۴۰۰×۴۸۰۰ dpi، تجهیز به شش کارتریج مجزا برای بهینه کردن مصرف جوهر و... است.

این چاپگر همچنین قابلیت چاپ تا حداکثر سایز A۴ را داشته و قابلیت چاپ و کپی ۴۰ صفحه رنگی و سیاه و سفید را دارد.

قابلیت چاپ روی CD, DVD، قابلیت نصب Bluetooth، قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi و Ethernet، قابلیت چاپ عکس از روی کارت حافظه و امکان ذخیره‌سازی در کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر و تجهیز به یک ال سی دی رنگی ۳/۶ cm از سایر ویژگی های این دستگاه چند منظوره است.

دستگاه چند منظوره مذکور از سیستم‌های عامل Windows ۲۰۰۰/XP/XP-x۶۴/Vista/Mac پشتیبانی کرده و با قیمت ۳۷۴۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

این نمایندگی همچنین مدل Stylus TX۱۱۷ را از دستگاه‌های چند منظوره ارزان قیمت و پرفروش اپسون در بازار داخلی معرفی کرد که دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت استفاده به صورت دستگاه کپی رنگی بدون نیاز به کامپیوتر، چاپ با وضوح ۱۴۴۰×۵۷۶۰ dpi، دقت اسکن ۱۲۰۰×۶۰۰ dpiاست.

تجهیز به ۴ کارتریج جوهر مجزا برای بهینه کردن مصرف جوهر، سرعت چاپ ۳۰ صفحه در دقیقه متن مشکی و ۱۵ صفحه در دقیقه متن رنگی و تجهیز به پورت USB و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

این دستگاه چند منظوره نیز با قیمت ۷۵ هزار و ۹۰۰ تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.