کنفرانس دانشگاه الکترونیک با شعار دانشگاه الکترونیک در آموزش عالی به همراه نمایشگاه جانبی از تاریخ ۵ الی ۸ اسفند ماه در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می‌شود.

کنفرانس دانشگاه الکترونیک با شعار دانشگاه الکترونیک در آموزش عالی به همراه نمایشگاه جانبی از تاریخ ۵ الی ۸ اسفند ماه در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می‌گردد.

این کنفرانس با حمایت نهاد ریاست جمهوری، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های سراسر کشور در تاریخ‌های ۷ و ۸ اسفندماه با حضور مدیران وزارت علوم و وزارت بهداشت، روسای دانشکده‌های الکترونیکی کشور، اساتید و پژوهشگران فن برگزار خواهد شد.

تحقق دانشگاه‌های مجازی، آشنایی با شاخص‌های ارزیابی جهانی و بی‌دانشگاه‌ها، ارتقای رتبه و بی‌دانشگاه‌های ایران و جهان، آشنایی با دانشگاه‌های الکترونیکی در کشورهای پیشرفته و توسعه آموزش الکترونیکی از اهداف برگزاری کنفرانس فوق می‌باشد.

نمایشگاه جانبی این کنفرانس در بخش دانشگاه‌های الکترونیکی کشور، نرم‌افزارهای آموزش دانشگاهی و آشنایی با دانشگاه‌های معتبر اروپا و آسیا برگزار و از فعالان دانشگاه الکترونیکی در سه بخش برترین مدیر، برترین پژوهشگر و برترین LMS تقدیر به عمل خواهد آمد.