معرفی تکنولوژی‌های به کار رفته در مانیتورهای نسل جدید

DFC: تکنولوژی DFC بهینه‌ترین کنتراست را به صورت اتوماتیک برای هر تصویر انتخاب می‌کند. این تکنولوژی سبب بهبود کنتراست است تصویر تا ۲۰۰۰:۱ می‌شود. در این حالت، رنگ‌ها طبیعی‌تر، متون واضح‌تر و تصاویر شفاف تردیده خواهد شد. کارایی این تکنولوژی منحصر به فرد ال جی در هنگام نمایش تصاویر تیره نمایان‌تر خواهدبود.

DVI: در مانیتورهای مجهز به ورودی DVI امکان استفاده از ورودی دیجیتال در کنار آنالوگ وجود دارد. در چنین حالتی سیگنال دیجیتال بدون پردازش‌های معمول در ورودی‌های آنالوگ به طور مستقیم برای نمایش تصویر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرف دیگر، عدم حساسیت سیگنال دیجیتال به سیگنال‌های مزاحم الکتریکی و الکترو مغناطیسی نیز باعث بهبود کیفیت تصویر و وضوح درخشندگی هرچه بیشتر آن می‌‌شود.

Light View: Light View تکنولوژی LG برای تنظیم شفافیت ‌تصویر مانیتور LCD است، این تکنولوژی به دلیل افزایش روشنایی تصویر، کیفیت تصاویر را بهبود می‌بخشد. علاوه بر محیط تنظیم شده برای کار عادی، Light View برای سه حالت خاص و در دو وضعیت شب یا روز از پیش تنظیم شده است.

Ultra Fast Response Time: سرعت پاسخ پیکسل صفحه نمایش به تغییرات سیگنال ورودی، در کیفیت تصویر بسیار موثر است. هرچه عکس‌العمل پیکسل‌ها سریع‌تر باشد تصویر واضح بوده و هیچ‌گونه شبه تصویر مشاهده نمی‌شود.