فروشندگان گوشی‌های اچ تی سی مدل‌های TOUCH۲ این برند را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در بازار تلفن تهران معرفی کردند. TOUCH۲ اچ تی سی که با قیمت ۴۱۸ هزار تومان در بازار تلفن‌همراه عرضه می‌شود، توانسته سهم قابل توجهی از فروش این برند را به خود اختصاص دهد. صفحه نمایش tft لمسی با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd و سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ از مشخصات فنی گوشی TOUCH ۲ اچ تی سی به شمار می‌آید.

touch viva اچ تی سی که با قیمت ۲۴۸هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می‌شود، توانسته سهم قابل توجهی از فروش این برند را به خود اختصاص دهد. صفحه نمایشtft با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دومگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd از مشخصات فنی گوشی touch viva اچ تی سی به شمار می‌آید.

گوشی touch pro۲ هم‌اکنون با گارانتی رسمی‌ با قیمت فروش ۶۲۷ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.

این مدل گوشی اچ تی سی دارای صفحه نمایش tft لمسی ۶/۳ اینچی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd transflash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.

گوشی diamond۲ که مدل ارتقا یافته diamond است با قیمت ۵۱۷ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفته است و توانسته میزان بالایی از تقاضای مشتریان را به خود اختصاص دهد. مدل فوق از امکاناتی همچون سیستم عامل windows mobile ۶.۱ professional، صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم vga، صفحه نمایش tft با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می‌برد.