دوربینی برای عکاسی در شرایط محیطی متفاوت

بازار دیجیتال- شرکت فعال Sony به تازگی جدیدترین محصول خود را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی کرده است. این دوربین جدید با مدل DSC-TX۵ از سری دوربین‌های Cyber-Shot به بازار معرفی شده است.

این دوربین در واقع و به ادعای مسوولان شرکت Sony با ضخامت بدنه کمتر از یک اینچ باریک‌ترین و کوچک‌ترین دوربین عکاسی ضد آب در بازار جهانی است. DSC-TX۵ قابلیت عکاسی و فیلمبرداری در عمق ۱۰ متری آب تا یک ساعت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین، همچنین مجهز به تکنولوژی ضد یخ زدگی، ضد شوک و ضد گرد و خاک است که کار عکاسی در شرایط محیطی مختلف را برای کاربرانش ساده‌تر می‌کند.

به این ترتیب کاربران این محصول قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۲/۱۰ مگاپیکسل را دارند. این دوربین دارای لنز مدل Vario Tessor از شرکت Carl Zeiss است که قابلیت زوم اپتیکال تا ۴ برابر را به کاربرانش داده و امکان لرزشگیر اپتیکال تصویر را هم در اختیار آنها قرار می‌دهد.

این دوربین، عملکرد تمام لمسی داشته و امکان عکاسی پی در پی با سرعت ۱۰ فریم در هر ثانیه را دارد. کاربران این محصول از طرفی امکان فیلمبرداری با وضوح مناسب ۷۲۰ پیکسل را هم دارند و می‌توانند از قابلیت نمایشگر تمام لمسی و بزرگ این دوربین هم بهره ببرند.

جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال Sony که طراحی ساده و سبکی دارد در رنگ‌های متنوع نقره‌ای، مشکی، صورتی، سبز و قرمز طراحی و تولید شده است. طبق اعلام این شرکت این دوربین قرار است از ماه آوریل و با قیمت ۳۵۰ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.