مک‌بوک پروهای پرفروش اپل

بازار دیجیتال- مدل MB۹۹۱LL/A به عنوان MacBook Pro پرفروش اپل در بازار داخلی معرفی شد.

براساس اعلام نقش، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، این MacBook Pro دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازندهIntel® Centrino۲ P۸۷۰۰ ۲.۵۳ GHz، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این MacBook Pro نیز۳/ ۱۳ اینچ از نوع WXGA LED-backlit Glossy display با وضوح تصویر ۱۲۸۰×۸۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیک NVIDIA GeForce ۹۴۰۰M graphics processor with ۲۵۶MB، بلوتوث، اسپیکر، Wireless LAN و... از سایر ویژگی‌های این MB۹۹۱LL/A است.

MB۹۹۱LL/A با قیمت یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان و با ضمانت نقش به فروش می‌رسد.

نقش همچنین مدل MC۲۲۶LL/Aرا از MacBook Proهای گران قیمت و با قابلیت اپل معرفی کرد که به پردازنده Intel® Centrino۲ T۹۶۰۰ ۲.۸ GHz، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این MacBook Pro نیز ۱۷ اینچ از نوعWUXGA LED-backlit Glossy display با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکی NVIDIA GeForce ۹۶۰۰M GT with ۵۱۲MB and NVIDIA GeForce ۹۴۰۰M ۲۵۶MB DDR۳، اسپیکر، بلوتوث، سه پورت usb و ... از سایر ویژگی‌های این کالا است.

MC۲۲۶LL/A با قیمت دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ضمانت نقش به فروش می‌رسد.

نقش همچنین از عرضه یک MacBook Pro جدید طی روزهای آینده به بازار داخلی خبر داد.

این کالا که MB۹۸۶LL/A نام دارد به پردازنده Intel® Centrino۲ T۹۶۰۰ ۲.۸ GHz، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است و صفحه نمایش ۴/۱۵ اینچ از نوعWXGA+ LED-backlit Glossy display است.