PMP تمام لمسی با کیبورد مجازی

بازار دیجیتال- محصولات دیجیتال لمسی این روزها در میان کاربران مختلف محبوبیت خوبی پیدا کرده‌اند تا جایی که این روزها دیگر محصولات لمسی را با قیمت‌های ارزان و مناسب هم به راحتی می‌توان در بازار پیدا کرد.

شرکت چینی WINDOW هم یکی از این تولید کنندگان است که به تازگی دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل خودش را با مدل G۸۵HD به بازار معرفی کرده است. این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش بوده و قابلیت ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC را به کاربرانش می‌‌دهد.

G۸۵HD مجهز به یک نمایشگر بزرگ لمسی با اندازه ۴ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر قابلیت نمایش انواع ویدئوها با وضوح ۷۲۰ پیکسل را هم به کاربرانش می‌دهد.

این محصول در واقع می‌تواند انتخاب مناسبی برای طرفداران تماشای ویدئو و فیلم باشد، چون امکان اجرای فایل‌های ویدئویی مختلف با فرمت‌های۲۹۶MKV، AVI، RM، RMVB، MP۴، MOV، VOB، DAT، FLV، ۳GP و H.۲۶۴ را با وضوح و کیفیت مناسب دارد. این دستگاه که با نام Touch Viva شناخته می‌شود، دارای کیبورد مجازی آن هم از نوع Qwerty هست که این امکان آن را از محصولات مشابه متمایز می‌کند. علاوه بر تمام اینها، این دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل قابلیت اجرای بازی‌های کامپیوتری را داشته و مجهز به رادیوی FM، ضبط صدای دیجیتالی و دیکشنری هم هست. این در حالی است که انواع کتاب‌های الکترونیک امکان پخش و اجرا در این دستگاه را دارند. این محصول قرار است از ماه میلادی آینده به بازار عرضه شود. با این وجود، اما هنوز قیمت عرضه این محصول اعلام و منتشر نشده است.