مدیرکل امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران از آغاز توزیع سیم‌کارت‌های دوقلوی اعتباری همراه اول خبر داد.

علی حمیدی، مدیرکل امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: سیم‌کارت‌های دوقلوی اعتباری همراه اول به قیمت ۳۰ هزار تومان توزیع می‌شود یعنی هر سیم‌کارت به مبلغ ۱۵ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه هر سیم‌کارت دوقلو دارای ۵ هزار تومان شارژ است، گفت: شماره این سیم‌کارت‌ها زوج بوده و فقط رقم آخر آنها با هم متفاوت است، به‌عنوان مثال یک زوج سیم‌کارت دو قلو اگر به شماره ۰۹۱۹۱۳۳۳۴۲۱ باشد، شماره دیگر آن ۰۹۱۹۱۳۳۳۴۲۲ خواهد بود. مدیرکل امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه توزیع این سیم‌کارت‌ها با توجه به نیاز بازار انجام می‌شود تصریح کرد: این دو سیم‌کارت دو قلو تا انتهای خردادماه اگر با یکدیگر مکالمه داشته باشند۱۰ درصد شامل تخفیف مکالمه می‌شود.

تمامی شماره‌های رند ومرتب همراه اول واگذار نشده است

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که تمامی شماره‌های رند ومرتب همراه اول واگذار نشده است، اما چندین ماه است همراه اول این نوع شماره‌ها را عرضه نمی کند. همراه اول برای واگذاری شماره‌های رند و مرتب خود مزایده برگزار می‌کرد، اما نزدیک هشت ماه است خبری از برگزاری مزایده‌های این شماره‌ها نیست. دراین باره داوود زارعیان به موبنا گفت: برگزاری مزایده‌‌های شماره‌های رند ومرتب همراه اول منتفی نشده است. تاکنون همراه اول برای واگذاری شماره‌ها پانزده دوره مزایده برگزار کرد. اما پیش از این برخی مسوولان همراه اول اعلام کرده‌اند تا زمانی که تکلیف سهامداران جدید همراه اول مشخص نشود، مزایده این شماره‌ها برگزارنمی شود. به نظر می رسد پس ازمشخص شدن سهامداران جدید شرکت مخابرات، همراه اول تصمیمی برای عرضه شماره‌های رند و مرتب خود ندارد. در گذشته شماره‌های رند دائمی همراه اول نیز در قرعه‌کشی اعطای سیم‌کارت‌ها در کنار شماره‌های عادی قرارمی‌گرفت. اما ازسال ۱۳۸۱ شماره‌های رند در مزایده عرضه می‌شود.