بازار دیجیتال- اگر از آن دسته از افراد هستید که به مدیریت و ریاست علاقه خاصی دارید و مایلید در این خصوص اطلاعات جامعی به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت مرجع الکترونیکی علوم مدیریت ایران به آدرسwww.emodir.com سر بزنید.

بر اساس توضیحات موجود در این سایت، سایت پیشرو به عنوان مرجع الکترونیکی علوم مدیریت ایران به منظور تولید، بازآفرینی، انتشار و تبادل اطلاعات و ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در زمینه مدیریت برای همه ایرانیان و فارسی‌زبانان تاسیس شده و با بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تجربی اساتید، دانشجویان، مدیران و اندیشمندان و نیز به کارگیری آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیکی در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار، می‌کوشد تا به‌روزترین، کامل‌ترین و جامع‌ترین اطلاعات و خدمات را به جامعه علمی و اجرایی ارائه کند.
این سایت به بخش‌های گوناگونی همچون پایان نامه مدیریت، مقالات مدیریت، تئوری‌های مدیریت، جزوات مدیریت، وبلاگ‌های مدیریتی و .... تقسیم شده است.
تحقیق و پژوهش، معرفی کتاب، تالار بحث و گفت‌و‌گو، معرفی سمینارها و... از دیگر بخش‌های این سایت است. همچنین این سایت این امکان را به کاربران می‌دهد که اگر مقالاتی در این خصوص دارند در این سایت به انتشار در بیاورند.