محصولی با بدنه نرم برای کاربران کوچک

بازار دیجیتال- در بازار پر رونق و داغ انواع دستگاه پخش موسیقی و چند رسانه‌ای قابل حمل، این روزها شرکت‌های تولیدکننده برای رقابت و کسب سهم بیشتر در بازار به طراحی و تولید محصولاتی اختصاصی و ویژه برای کاربران مختلف روی آورده‌اند.

درست به همین دلیل هم یکی از این شرکت‌های تولیدکننده به تازگی یک دستگاه mp۳ player را برای کودکان طراحی و به بازار معرفی کرده است.

این محصول جالب در واقع برای کودکان طرفدار موسیقی تولید شده است و به آنها امکان گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌شان را می‌دهد. این در حالی است که کاربران کوچک این دستگاه می‌توانند با استفاده از آن به رادیوی FM هم گوش کنند.

نکته جالب توجه درباره این محصول این است که بدنه این دستگاه از جنس لاستیک ارتجاعی و نرم تولید شده که می‌تواند مشکل خارش فک کودکان در زمان رویش دندان‌هایشان را برطرف کند. این بدنه کاملا ایمن بوده و به تایید مرکز تهیه غذا و داروی آمریکا رسیده است. این mp۳ player که برای کودکان تا شش سال طراحی و تولید شده است، تنها با یک باتری سایز AA کار می‌کند و در هر بار شارژ می‌تواند تا ۴۰ ساعت به صورت مداوم کار کند. این دستگاه مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به یک گیگابایت می‌رسد.

این دستگاه قابلیت کنترل صدا را به پدرها و مادرها داده و مجهز به تکنولوژی کاهش صداهای زائد محیطی هم هست.

این محصول جالب در حال حاضر با قیمت ۹۹/۴۴۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.