رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از فروش فوق‌العاده سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول برای رسیدن به مرز ۳۸ میلیون مشترک خبر داد.

وفا غفاریان در گفت‌وگو با موبنا با تاکید بر اینکه شمار مشترکان دائمی‌و اعتباری اپراتور اول تلفن همراه حدود ۳۵ میلیون مشترک است، اظهار داشت: طبق برنامه اپراتور اول باید شمار سیم کارت‌های واگذار شده خود را تا پایان سال ۸۸ - پایان برنامه چهارم توسعه - به ۳۸ میلیون سیم‌کارت برساند . به همین دلیل به‌زودی طرح فروش فوق‌العاده سیم‌کارت توسط شرکت ارتباطات سیار اعلام می‌شود تا جهشی در جذب مشترک داشته باشیم.

وی گفت: برای این طرح سیم کارت‌های اعتباری در نظر گرفته شده است تا شمار مشترکان این نوع سیم‌کارت افزایش یابد.

قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان است. سقف پروانه فعالیت اپراتور اول رسیدن به مرز ۳۸ میلیون مشترک است. این اپراتور از ابتدای سال ۸۸ با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده درصدد افزایش شمار مشترکان از ۳۱ میلیون به ۳۸ میلیون مشترک است.

اشتراک سایت‌های تالیا با یکی از اپراتورها

مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر شهرداری تهران با اعلام این که تخلف بعضی اپراتورها در گذشته غیرقابل انکار است، گفت: اظهارات رییس شورای شهر تهران درباره نصب آنتن‌ها و دکل‌های بدون مجوز شهرداری که در بعضی نقاط شهر تهران نصب شده، واقعیت داشته و غیرقابل انکار است.

به گزارش ایسنا، مدیر عامل شرکت ارتباط مشترک شهر شهرداری تهران تخلفات موجود در زمینه‌ BTSها را مربوط به رعایت نکردن الزامات شهری در بعضی از موارد دانست و گفت: بنابر پیشنهاد این شرکت در روزهای آتی شاهد به اشتراک‌گذاری یکصد سایت متعلق به تالیا با یکی دیگر از اپراتورها خواهیم بود.