بازار دیجیتال- لپ‌تاپ‌ها از جمله محصولات محبوب در دنیای دیجیتال هستند که تقاضا برای خرید آن نیز بسیار زیاد است. از آنجا که این محصول، یک محصول تخصصی است.

بسیاری از کاربران هنگام خرید نیاز به اطلاعات جامع و کاملی دارند تا بتوانند محصولی را خریداری کنند که جوابگوی خواسته‌های آنها باشد. علاوه بر فروشندگان سایت‌هایی هم در دنیای مجازی وجود دارند که می‌توانند شما را در خرید یک لپ‌تاپ کمک کنند.
سایت هفت لپ‌تاپ به آدرس www.7laptop.com یک پورتال کامل برای پاسخگویی به نیاز شما در هنگام خرید لپ‌تاپ است.
برای پیداکردن محصول مورد نظر خود بهتر است از گزینه‌های سمت راست صفحه کمک بگیرید. در این قسمت بخش‌هایی با عنوان مقایسه لپ‌تاپ‌ها و راهنمای خرید لپ‌تاپ دیده می‌شود.
با انتخاب راهنمای خرید لپ‌تاپ شما می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی در خصوص این محصول به دست بیاورید. در این قسمت توضیحاتی در خصوص لپ‌تاپ‌ها، معرفی لپ‌تاپ‌های چند منظوره، معرفی لپ‌تاپ‌های ویژه بازی و... دیده می‌شود. در پایین صفحه این سایت بخشی وجود دارد که به شما کمک می‌کند مشخصات دلخواه خود از یک لپ‌تاپ را وارد کرده تا بنا به انتخاب خود بتوانید لپ‌تاپ خود را پیدا کنید. برای این کار کافی است در قسمت‌های این بخش مدل، وزن، قیمت، حافظه، پردازنده و... دلخواه خود را وارد و کلید جست‌وجو را انتخاب کنید.
در قسمت چپ صفحه نیز لیست فروشندگان مجاز دیده می‌شود که می‌تواند به شما در انتخاب بهتر یک لپ‌تاپ کمک کند.