یک PMP جدید با نمایشگر بزرگ و لمسی

بازار دیجیتال- شرکت چینی Ainol که یکی از تولید کنندگان فعال بازار دستگاه‌های دیجیتال شخصی است، به تازگی یک محصول جدید را با مدل V۸۰۰۰HDV به بازار معرفی و عرضه کرده است.

این محصول در واقع یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۱۶ گیگابایت می‌رسد. با این حال، اما کاربران این دستگاه امکان ارتقا حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC در اختیار دارند.

V۸۰۰۰HDV قابلیت اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳و، WMA، APE، OGG، FLAC و AAC را داشته و فایل‌های تصویری را با فرمت‌های TS، DAT، AVIو، MP۴، MPG، MKV، PSPو، VOB، WMV، ASF، RMVBو، RM، MOV، M۲V، QT و M۲A برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. عکس‌هایی با فرمت‌های BMP، JPEG، GIF و PNG هم امکان نمایش داده شدن را در این PMP دارند.

این محصول دارای یک نمایشگر LCD تمام لمسی با اندازه بزرگ ۳/۴ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول هیچ کلیدی نداشته و عملکرد کاملا لمسی دارد. دستگاه دارای یک پورت خروجی HDMI بوده و از یک پورت USB پر سرعت نسخه ۲ هم بهره می‌برد. طبق اعلام شرکت Ainol این محصول جدید هفته گذشته و با قیمت ۱۴۲ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.