بازار دیجیتال- این روزها سایت‌های گوناگونی وجود دارند که درخصوص انواع نرم‌افزارهای کامپیوتری، نحوه دانلود و استفاده از آن، اطلاعات جامعی در اختیار کاربران خود می‌گذارند.

یکی از این سایت‌ها، سایت دانلود نرم‌افزار سوران به آدرس www.sooran.com است. صفحه اصلی این سایت به سه بخش تقسیم شده است. برای دانلود نرم‌افزار‌های مورد نیاز خود بهتر است بخش آرشیو موضوعی را انتخاب کنید. در این قسمت لیستی از انواع نرم‌افزارهای مختلف در بخش‌هایی همچون سیستم عامل، مالتی‌مدیا، اینترنت، گرافیک، امنیتی، کاربردی، سرگرمی، بازی و..... دیده می‌شود.
یکی از نرم‌افزارهای جالبی که توسط این سایت معرفی شده است، نرم‌افزار جدول زمان‌بندی کامل مسابقات جام جهانی 2010 برای موبایل است. در توضیح کارآیی این نرم‌افزار آمده است: «جدول زمان‌بندی کامل مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ توسط FIFA نرم‌افزاری جالب و کاربردی است که با فرمت جاوا و با قابلیت اجرا روی تمامی گوشی‌های موبایل می‌باشد. این نرم‌افزار در حقیقت یک جدول زمان بندی برای مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی می‌باشد که تحت جاوا ارائه شده است، بنابراین با استفاده از این برنامه کاربردی قادر خواهید بود تا از زمان دقیق مسابقات مراحل مختلف جام جهانی ۲۰۱۰ آگاهی یابید.
از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به مواردی همچون مشخص کردن گروه‌های هشت‌گانه مسابقات، تفکیک بازی‌های هر گروه، جدول زمان‌بندی دورهای یک هشتم، یک چهارم، نیمه نهایی و فینال، ارائه تاریخ و زمان بازی‌ها بر اساس تاریخ هجری شمسی و ساعت رسمی ایران و....»
یکی دیگر از بخش‌های جالب این سایت دانشنامه سوران است. در این بخش مطالب گوناگونی مانند تایپ و «اس.ام.اس» زدن بیش از حد موجب آرتروز انگشتان می‌شود، اضافه‌وزن احتمال ابتلا به انواع سرطان‌ها را افزایش می‌دهد، مصرف ماهی، احتمال ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می‌دهد، کاربرد زیاد تلفن همراه سرطان‌زا است، دیابت، فشارخون بالا و سوءتغذیه عوامل موثر در بروز پیرچشمی هستند، خدمات بستری و دندانپزشکی در لیست هزینه‌های کمرشکن سلامت، آزمایش بالینی دنیا در واکسیناسیون مالاریا آغاز می‌شود، استعمال سیگارهای لایت، ترک سیگار را مشکل‌تر می‌کند، 99 درصد رژیم‌های غذایی رایج در جامعه فاقد کارآیی هستند، مغز انسان به تنقلات معتاد می‌شود، مصرف زیاد ویتامین‌های مکمل سرطان‌زا است، کالری مورد نیاز ما به چه میزان است و ... دیده می‌شود.