شارژرهای بی‌سیم و سازگار با محیط زیست

شرکت LG در نمایشگاه سالانه CES در لاس‌وگاس، از شارژرهای بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد. این شارژرها می‌توانند چند گوشی موبایل را همزمان و با سرعت بالایی شارژ کنند. شارژر بی‌سیم جدید LG، به یک ماوس شباهت دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد که چند گوشی موبایل را با خود حمل کرده و نگران تمام شدن باتری آنها نباشند.

آنها می‌توانند به راحتی با قرار دادن گوشی خود بر روی صفحه ۳۲۰×۲۵۰ میلیمتری این شارژ، موبایل خودشان را شارژ کنند.

در واقع این روزها کاربران معمولا به دنبال راه‌های ساده‌ای برای شارژ کردن گوشی‌های موبایل خودشان هستند. به همین دلیل هم LG تلاش خود را بر روی محصولی متمرکز کرده است که کاربران را از شارژرهای آداپتوری نجات دهد.

شارژرهای جدید و بی‌سیم LG در حقیقت یک سیستم برق قابل حمل هستند که برای شارژ ۳ گوشی به طور همزمان طراحی شده‌اند.

این شارژرهای بی‌سیم همچنین افراد را از سیم و حمل کردن شارژر مخصوص برای هر گوشی نجات داده است.

LG برای این شارژرها صفحه‌ای طراحی کرده است که با رساناهای فلزی مانند کلید، سکه‌های پول و دیگر وسایل فلزی مرتبط نمی‌شود. این شارژرها برق یکسانی را به هنگام شارژ چند گوشی برای هر کدام تامین می‌کنند و این مساله ارتباطی به جای هر موبایل یا حرکت آنها روی صفحه شارژ ندارد.

این شارژرها با محیط زیست هم سازگاری دارند. دلیل این موضوع هم آن است که استفاده از این شارژر برای گوشی‌های مختلف، مشکل حمل شارژرهای آداپتوری مخصوص برای هر گوشی را از بین برده و میزان زباله‌های الکترونیکی را هم تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

طبق اعلام شرکت LG قرار است این شارژرهای بی‌سیم از نیمه دوم سال ۲۰۱۰ در دسترس کاربران و خریداران قرار بگیرند.