بازار دیجیتال- نشست خبری کمیسیون سخت‌افزار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با حضور روسای جدید و سابق این کمیسیون برگزار شد. در این نشست، باقر بحری، رییس جدید این کمیسیون به همراه حسین غروی رام، رییس سابق به بررسی دلایل جابه‌جایی در ریاست این کمیسیون پرداختند و همچنین برنامه‌های آتی این کمیسیون را نیز تشریح کردند.

به گفته حسین غروی رام، رییس سابق کمیسیون سخت‌افزار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، انتخاب بحری برای این سمت به دلیل سابقه و نگاه عمیق و بازتر بحری به مسائل و مشکلات صنف بوده و مطمئن است حضور بحری کمک مثمرثمری برای حل معضلات صنف خواهد بود.

وی گفت: در شرایطی که بحری تمایل به صرف انرژی در کمیسیون افتا داشت من پیشنهاد دادم که ایشان که فردی سخت‌افزاری است توان خود را صرف این حوزه کند.

بحری نیز ضمن تشکر از زحمات رییس سابق این کمیسیون گفت، مهمترین برنامه‌ای که برای این حوزه در سازمان نظام صنفی دارم تقویت وحدت و انسجام در صنف و همچنین توسعه بازار است.

وی اضافه کرد: موضوعاتی مانند بحث استاندارد‌سازی کالاها، مشکلات و تعرفه‌های گمرکی، بحث‌های بازرگانی و ... موضوعات دیگری هستند که تاکنون غروی رام به آنها پرداخته، ولی من نیز آنها را مد نظر قرار می‌دهم.

گفتنی است گزارش کاملی از تغییرات در کمیسیون سخت‌افزار و همچنین مشکلات بخش سخت‌افزار در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای روز دوشنبه همین هفته در این صفحه منتشر شده بود.