بازار دیجیتال- شرکت هلندی Philips به تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار پر رونق انواع دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل معرفی و عرضه کرده است. این محصول جدید در واقع یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است که با مدل SA۰۷۵ از سری محصولات GoGear این شرکت به بازار معرفی شده است. این PMP در حقیقت انتخاب مناسبی برای کاربران علاقه‌مند به تماشای تصاویر ویدئویی و فیلم می‌تواند باشد.

درست به همین دلیل هم این دستگاه قابلیت اجرا و نمایش فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های رایج را با وضوح تصویر HD و برابر ۷۲۰×۱۰۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد، این در حالی است که کاربران این محصول می‌توانند این تصاویر را روی نمایشگر بزرگ ۵اینچی و تمام لمسی این دستگاه با وضوح تصویر ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل تماشا کرده و لذت ببرند.

این محصول همچنین امکان پخش و اجرای فایل‌های موسیقی مختلف با فرمت‌های رایج را هم به کاربرانش می‌دهد. این دستگاه از طرفی دارای یک پورت خروجی HDMI برای اتصال به تلویزیون‌های LCD است تا به این ترتیب امکان تماشای فیلم‌ها در ابعاد بزرگ‌تر را در اختیار کاربرانش قرار بدهد.

با این همه، اما شرکت Philips اعلام کرده است که این محصول جدیدش را قبل از همه در کشور چین عرضه می‌کند. این شرکت همچنین زمان عرضه رسمی این محصول را در اواسط ماه ژانویه اعلام کرده است.