وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات معتقد است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آینده نزدیک برای این وزارتخانه محوری‌ترین نقش را دارد و بالطبع باید پایه استراتژی محور و برنامه‌محور داشته باشد. به گزارش (ایسنا) وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در جمع مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و فن‌آوری اطلاعات ضمن تاکید بر استراتژی‌محوری و برنامه‌محوری در این وزارتخانه و به خصوص سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: امروزه تحقیقات در حوزه رگولاتوری بسیار مهم است، به همین دلیل شایسته است که از تجربه جهانی استفاده شود.

او ادامه داد: محوری‌ترین اصل در تحقیقات در مخابرات مربوط به مدیریت این بخش است و این وظیفه‌ای است که بر دوش سازمان تنظیم مقررات است، بنابراین سازمان باید مدیریت حوزه مخابراتی را انجام دهد و در این زمینه قابلیت‌های سازمان تنظیم مقررات باید بازمهندسی گردد.

وی اضافه کرد: تجربه سی ساله رگولاتوری دنیا فرصت بسیار مناسبی برای استفاده سازمان است و رگولاتوری‌های دنیا علاوه بر امور محوله به مساله پژوهش در حوزه مدیریت ارتباطات و مخابرات اهتمام ورزیده‌اند و این مهم‌ترین نیاز در این حوزه است.