موتور جست‌وجو برای یافتن فایل‌های متنی

بازار دیجیتال- موتور‌های جست‌وجو در حال حاضر به سمت تخصصی‌تر شدن می‌روند. یکی از این رویه‌های تخصصی، ایجاد موتور جست‌وجویی است که روی فایل‌ها با فرمت‌های خاصی جست‌وجو کند. امروز قصد داریم سایتی که در واقع یک موتور جست‌وجو تخصصی است را به شما معرفی کنیم. موتور جست‌وجوی «بوک سرچ کوئین» به آدرس www.ebook-search-queen.com می‌تواند نیاز اهل پژوهش و تحقیقات علمی‌ را پوشش دهد. در این موتور جست‌وجو کاربران می‌توانند بر اساس کلید واژه‌های مورد نظر خود که فقط باید فایل‌های متنی با فرمت‌های بین‌المللdoc ، pdf ، txt، rtf و ppt باشند را جست‌وجو کند.

بنابراین در صورتی که پژوهشگران در شبکه اینترنت به دنبال مقاله، کتاب و یا هر نوع متن باشند از طریق این موتور جست‌وجو می‌توانند فرمت‌های مختلف آن را در صورت بودن در شبکه پیدا و دانلود کنند.

در این موتور جست‌وجو می‌توان نوع فرمت‌های مذکور را محدود کرد یا همه این فرمت‌ها را جست‌وجو کرد، البته این موتور جست‌وجو دارای قابلیت‌های دیگری نیز هست؛ به عنوان مثال برای راحتی کار می‌توانید از آخرین لیست جست‌وجو کتاب یا فایل در سایت که در زیر نوار جست‌وجو هم دیده می‌شود استفاده کنید. برای استفاده بهتر از امکانات سایت نیز بهتر است از قسمت بالای صفحه که شامل دانلود کتاب، دسترسی به کتاب‌های الکترونیکی پی‌دی‌اف، کتابخانه الکترونیکی و دانلود کتاب الکترونیکی استفاده کنید.