لپ‌تاپ‌های گران قیمت سونی - ۳۰ آذر ۸۸

بازار دیجیتال- مدل VGN-Z۴۷GD/X از لپ‌تاپ‌های گران قیمت و باقابلیت سونی در بازار داخلی است که نسبت به مدل‌های دیگر قیمت بالاتری دارد.

بر اساس اعلام یکی از نمایندگی‌های شرکت ایران رهجو در پاساژ پایتخت، این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده

CENTRINO ۲ CORE ۲ DUO ۲.۸۰ GHZ، رم شش گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ ۱.۵۳ کیلوگرمی هم ۱۳.۱ اینچ از نوع WIDE WXGA است. این لپ‌تاپ همچنین به کارت گرافیک GEFORCE ۹۳۰۰ -۲۵۶MB، بلوتوث، مودم، وب کم، سیستم شناسایی اثر انگشت و... مجهز است. VGN-Z۴۷GD/X با قیمت سه میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و با ضمانت ایران رهجو به فروش می‌رسد.

این نمایندگی همچنین مدل VGN-Z۴۶GD/U را از لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت این برند در بازار داخلی معرفی کرد که به پردازنده

CENTRINO ۲ CORE ۲ DUO ۲.۸ GHZ،رم شش گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است. کارت گرافیک این لپ‌تاپ ۱.۴۸ کیلوگرمی هم GEFORCE ۹۳۰۰ با ظرفیت ۲۵۶ مگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱۳.۱ اینچ از نوع WXGA است.

لپ‌تاپ مذکور به بلوتوث، مودم، سیستم شناسایی اثر انگشت، وب کم و... مجهز است و با قیمت دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل VGN-Z۴۶GD/B نیز لپ‌تاپ گران قیمت دیگری از این خانواده است که وزن آن تنها ۱.۴۸ کیلوگرم است. این لپ‌تاپ به پردازنده CENTRINO ۲ CORE ۲ DUO ۲.۸۰ GHZ، رم شش گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است. سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ نیز مانند مدل‌های فوق است. این لپ‌تاپ هم با قیمت دو میلیون و ۶۹۵ هزار تومان و با ضمانت ایران رهجو به فروش می‌رسد.