بازار دیجیتال- بعضی از ما ایرانی‌ها چندان با حقوق خود آشنا نیستیم و به دلیل استفاده کلمات ثقیل در بعضی از کتاب‌های حقوقی هم چندان تمایل به مطالعه این نوع کتاب‌ها نداریم.

برای حل این مشکل نیز فضای شگفت‌انگیز مجازی راه‌حلی پیش روی شما قرار داده است. سایت جامعه مجازی حقوقدانان به آدرس
www.hoghooghdanan.com یکی از سایت‌هایی است که می‌تواند تا حدودی به شما در آشنایی کلی با حقوق خود چه از نوع اساسی آن و چه از نوع شهروندی کمک کند. مطالب موجود در این سایت به دو قسمت مقالات و بخش ویژه تقسیم شده است. در بخش مقالات مطالبی درخصوص آیین دادرسی مدنی و کیفری، تجارت الکترونیک، حقوق بشر، حقوق مدنی، حقوق بین‌المللی عمومی و خصوصی، حقوق خانواده، زنان، کودکان، تجارت، جرایم رایانه‌ای و... به چشم می‌خورد. با انتخاب هر کدام از این عناوین شما می‌توانید به لیست مجزای دیگری در خصوص مطلب انتخابی دست پیدا کنید. به عنوان مثال اگر قسمت حقوق زنان را انتخاب کنید در این قسمت مقالاتی همچون نقدی بر وضع حقوقی زن، بحث پیرامون قضاوت زن، داوری زن در اسلام و.. دیده می‌شود.
قسمت ویژه سایت نیز شامل قوانین اساسی کشورها به دو زبان انگلیسی و فارسی، جست‌و‌جو در قوانین و مقرارت، طرح‌ها و لوایح، جزوات درسی، آشنایی با لغات تخصصی حقوق و.... است. همچنین از طریق این سایت می‌توانید وکیل و مشاوره مورد نیاز خود را نیز پیدا کنید البته قبل از این کار حتما باید در این سایت عضو شوید.