LG از سری جدید تلویزیون‌های خود به تازگی مدل SL۸۰۰ را به بازار معرفی کرد. این تلویزیون LCD جدید یک صفحه تک لایه دارد و احتمالا به هیچ کدام از تلویزیون‌های LCD که تا کنون دیده‌اید شباهت ندارد. کیفیت Full HD این محصول دریچه‌ای جدید به دنیای صوتی تصویری گشوده است. این LCD دارای یک طراحی ساده و بی‌لبه و باریک است که از این جهت انتظار می‌رود توجه بسیاری از خریداران و کاربران را به خودش جلب کند. LG همچنین در طراحی این تلویزیون رنگ قطعات دستگاه را طوری انتخاب کرده است که در هنگام خاموش بودن با رنگ پنل LCD هماهنگی داشته باشد.

این شرکت برای طراحی تلویزیونی بی لبه، از تکنولوژی‌های جدید استفاده کرده است تا به این ترتیب بدنه‌ای با قطر کمتر از ۵/۴ سانتیمتر را ایجاد کند. این تلویزیون جدید از طرفی دارای تکنولوژی ضد خش برای صفحه نمایش خود است.

تکنولوژی Full HD تلویزیون SL۸۰۰ تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش در می آورد. قابلیت انطباق ۲۴۰ هرتزی این تلویزیون هم زمان واکنش به تصاویر متحرک را تا ۲ میلی ثانیه پایین می‌آورد. کنتراست این دستگاه ۱ بر ۱۵۰۰۰۰ است.

SL۸۰۰ همچنین با استفاده ازقابلیت بلوتوث به راحتی می‌تواند به گوشی‌های موبایل متصل شده و آهنگ‌ها و عکس‌های دلخواه شما را دریافت کرده و پخش کند. این تکنولوژی از طرفی امکان گوش دادن به صدای فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌ها را از طریق هدفون‌های بی‌سیم به کاربرانش می‌دهد. این سری تلویزیون‌های LG قابلیت اتصال به هاردهای اکسترنال و حافظه‌های USB را از طریق ورودی USB نسخه ۲ خود دارند و قابلیت نمایش فایل‌های JPEG,MP۳,HD DivX را هم در اختیار کاربران خودقرار می‌دهند.

این تلویزیون جدید مجهز به بلندگوهای نامرئی بوده و از تکنولوژی هوشمند کاهش مصرف انرژی هم بهره می‌برد. طبق اعلام شرکت LG این تلویزیون LCD جدید اخیرا در بیشتر نقاط جهان عرضه شده است.