صادرات 5/7‌میلیونی تلویزیون‌های LED  در سال 2010

بازار دیجیتال- شرکت بزرگ LG به تازگی اهداف و برنامه‌هایش را برای بازار انواع تلویزیون‌ها در سال آینده میلادی اعلام کرده است. به این ترتیب مسوولان این شرکت اعلام کرده‌اند که LG تصمیم دارد ۵/۷‌میلیون دستگاه تلویزیون LCD با پس زمینه LED را در سال ۲۰۱۰ به سرتاسر دنیا صادر کند که این تعداد بسیار بیشتر از ۴۰۰هزار دستگاه از این نوع تلویزیون است که در سال ۲۰۰۹ به بازارهای جهانی صادر شده است.

در واقع هدف این شرکت برای بازار سال ۲۰۰۹ صادرات ۱۷‌میلیون دستگاهی تلویزیون بوده است که این میزان قرار است در سال ۲۰۱۰ تا ۲۵میلیون دستگاه هم افزایش پیدا کند.به این ترتیب این شرکت در سال آینده میلادی بیش از ۱۰‌مدل جدید از تلویزیون‌های با پس زمینه LED را با نمایشگرهای ۳۲ تا ۶۰‌اینچ به بازار معرفی خواهد کرد.

درباره قیمت این محصولات جدید کارشناسان بازاریابی LG معتقدند که فاصله قیمت‌ها بین تلویزیون‌های با پس زمینه LED و دیگر تلویزیون‌های LCD با افزایش اندازه نمایشگر آنها کمتر می‌شود. به این ترتیب آنها اعلام کرده‌اند که تفاوت قیمت دو تلویزیون با اندازه ۴۰‌اینچ معمولی و LED تا ۴۰درصد بوده و این تفاوت قیمت برای تلویزیون‌های با نمایشگر ۵۵اینچی به ۲۰‌درصد می‌رسد.