حذف یارانه‌ها در تعرفه‌های مخابراتی تاثیر نمی‌گذارد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این سوال که بحث هدفمندی یارانه‌ها در تعرفه‌های مخابرات چه تاثیری دارد، اظهار کرد: بحث حذف یارانه‌ها در تعرفه‌های مخابرات تاثیر نمی‌گذارد، زیرا مخابرات یارانه نمی‌گیرد؛ بنابراین مستقیما در یارانه‌ها دخالت ندارد. صابر فیضی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه مجمع فوق‌العاده مخابرات گفت: این جلسه همان‌طور که اعلام شده، ساعت ۹ روز نهم آذرماه برگزار می‌شود که سهامداران جدید بر اساس قانون تجارت تقاضای تشکیل جلسه را داده‌اند. او تصریح کرد: در جریان تعیین اعضای هیات‌مدیره جدید مخابرات، یک نفر به عهده دولت و یک نفر از سهام عدالت است که وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره فردی که قرار است از سوی دولت انتخاب شود، نامه‌ای زده و معاون امور شرکت‌های وزارت اقتصاد، برای تعیین نماینده دولت خواهد آمد و در واقع آنها در این زمینه تصمیم می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره‌ اینترنت پرسرعت و اینکه وضعیت آن پس از خصوصی‌سازی مخابرات چه خواهد شد، گفت: هیچ اپراتور بزرگی به نفعش نیست که در لایه انتهایی وارد شود که امیدواریم با مشارکت سایر برندگان پروانه ارائه اینترنت پرسرعت، کار نیز در این زمینه پیش رود و بتوانیم در این زمینه وضعیت بهتری داشته باشیم.

او همچنین درباره کاهش تعرفه‌های GPRS گفت: موضوعی که در نمایشگاه تلکام مطرح شد، بحث تغییر تعرفه نیست، بلکه نوعی تعریف پکیج بود که شرکت ارتباطات سیار بسته‌هایی را تعریف کرده که در آن نوع تعاریف استفاده از GPRS متفاوت می‌شود.