تلویزیونی باریک با امکانات بی‌سیم

بازار دیجیتال- شرکت LG در راستای عرضه‌سری‌جدید تلویزیون‌هایLED Full HD خود، مدل SL۹۰۰ که باریکی آن مانند یک لایه شیشه است را به بازار جهانی معرفی کرده است. این سری از تلویزیون‌ها مجهز به تکنولوژی LED هستند و با استفاده از نورهای پس زمینه، کیفیت تصویر مناسب را ارائه می‌دهند.

این شرکت در محصول جدیدش با استفاده از تکنولوژی قالبگیری تزریقی فشرده و لایه کردن تصاویر برای از بین بردن فاصله میان صفحه نمایش و قاب اطراف آن استفاده کرده است. یک لایه مخصوص، صفحه این تلویزیون را کاملا مسطح کرده و با از بین بردن مرز بین صفحه نمایش و قاب اطراف آن، درخشندگی زیاد تصویر را کاهش می‌دهد. ضخامت بدنه این تلویزیون تنها ۹/۲‌سانتیمتر است.

نورهای پس زمینه LED موجب بالا رفتن کنتراست دستگاه تا میزان ۱ بر ۳۰۰۰۰۰۰ شده و این کنتراست باعث می‌شود که رنگ‌های مشکی تصاویر پررنگ‌تر و تفاوت آنها با طیف رنگ خاکستری کاملا مشهود باشد.

استفاده از بلندگوهای نامرئی در تلویزیون مدل SL۹۰۰‌، صدایی با کیفیت خوب را برای کاربران این محصول به ارمغان می‌آورد. این بلندگوهای نامرئی در قسمت پائینی دستگاه قرار گرفته‌اند که علاوه بر ارائه صدایی با کیفیت، باعث باریک‌تر به نظر رسیدن تلویزیون نیز می‌شوند.

قابلیت اتصال بی سیم این تلویزیون به تمام وسایل دیجیتال، امکان جالب دیگری از این محصول است. با استفاده از تکنولوژی بلوتوث این تلویزیون می‌توانید عکس، موسیقی و سایر محتویات موبایلتان را به تلویزیون منتقل کنید. این تلویزیون دارای ۵ حالت متمایز ذخیره انرژی است که ۸۰‌درصد کمتر ازتلویزیون‌های LCD متداول انرژی مصرف می‌کند. یک سنسور هوشمند، روشنایی تصویر را با نور استاندارد اتاق تنظیم کرده و از روشنایی بیش از حد نور پس زمینه می‌کاهد. همچنین با تنظیم نور تصاویر‌، کیفیت و کنتراست آنها را ارتقا می‌دهد.

این تلویزیون جدید LG که مجهز به تکنولوژی Full HD است، از ماه اکتبر امسال در بیشتر نقاط جهان عرضه می‌شود.