اولین دوربین عکاسی مجهز به بلوتوث، GPS و Wi-Fi

بازار دیجیتال- شرکت Samsung به تازگی محصول جدیدی را روانه بازار انواع دوربین و لوازم عکاسی دیجیتال کرده است. این محصول جدید در واقع یک دوربین عکاسی دیجیتال است که با مدل ST۱۰۰۰ به بازار معرفی شده است.

دوربین جدید Samsung در واقع یک محصول متفاوت با قابلیت‌های متفاوت است. این دوربین امکاناتی مانند Wi-Fi، GPS و بلوتوث را به کاربرانش می‌دهد. در واقع به همین دلیل هم هست که مسوولان این شرکت مدعی هستند که این دوربین اولین دوربین مجهز به تمام این قابلیت‌ها در یک محصول واحد در بازار جهانی بوده که از این نظر کاملا منحصر به فرد است.

قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi این روزها برای اغلب کاربران و خریداران جالب توجه است، چون امکان ارسال عکس‌ها به صورت مستقیم و در کمترین زمان ممکن به ایمیل یا حتی شبکه‌های اجتماعی است که این روزها طرفداران بسیاری هم پیدا کرده‌اند. از طرفی قابلیت بلوتوث هم امکان انتقال عکس‌ها به شکل مستقیم به کامپیوترهای شخصی و گوشی‌های موبایل را به کاربرانش می‌دهد. نکته جالب در این مورد این است که عکس‌های ارسال شده با سیستم بلوتوث این دوربین به طور خودکار تغییر اندازه داده شده و با اندازه نمایشگر موبایل یا کامپیوتر کاربران مناسب سازی می‌شوند.

این دوربین همچنین دارای امکان GPS هم هست که به کاربران قابلیت ثبت مکان عکاسی را می‌دهد. ST۱۰۰۰ قابلیت عکاسی با وضوح ۲/۱۲ مگاپیکسل را داشته و امکان زوم اپتیکال تا ۵ برابر را به کاربرانش می‌دهد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD لمسی با اندازه ۵/۳‌اینچ است که تصاویر را با وضوح ۱۱۵۲۰۰۰ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. لنز این دوربین از نوع Schneider با فاصله کانونی ۳۵‌میلیمتری است. این دوربین همچنین امکان فیلمبرداری با وضوح ۷۲۰‌پیکسل و سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

شرکت Samsung اعلام کرده است که این دوربین جدیدش را به تازگی و با قیمت ۵۴۹‌دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.