PMP حرفه‌ای با نمایشگر HD

بازار دیجیتال- شرکت آمریکایی Viewsonic که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بازار انواع تلویزیون‌ها و مانیتورهای LCD در بازار جهانی به حساب می‌آید، به تازگی با طراحی و تولید محصولی جدید به بازار محصولات دیجیتال شخصی و قابل حمل هم وارد شده است. این محصول جدید یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است که با مدل VPD۴۰۰ MovieBook به بازار معرفی شده است.

این محصول طراحی بسیار ساده‌ای داشته و دارای یک نمایشگر LCD نسبتا بزرگ با اندازه ۳/۴اینچ است. این نمایشگر تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل، شدت روشنایی ۳۰۰ انسی‌لومن و کنتراست ۱ به ۴۰۰ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

با این اوصاف می‌توان به کیفیت این نمایشگر به دلیل تخصص این شرکت در طراحی و تولید تلویزیون و مانیتور به راحتی اعتماد کرد.

این دستگاه امکان پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳و، WMA،WAV،FLAC،APE و OGG را داشته و تصاویر ویدئویی با فرمت‌های AVI، RM، RMVBو، FLV، MP۴،MOV،PMP، MPGو، VOD، DAT، H.۲۶۴ و H.۲۶۳ را هم برای کاربرانش نمایش می‌دهد. علاوه بر اینها عکس‌هایی با فرمت‌های JPEG، BMP، PNG و GIF هم امکان نمایش در این محصول را دارند.

VPD۴۰۰ مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۸گیگابایت می‌رسد. این در حالی است که کاربران این محصول قابلیت ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه Micro SD در اختیار دارند.

این محصول همچنین در هر بار شارژ کامل امکان پخش مداوم ۱۲ ساعت موسیقی و ۶ ساعت فیلم ویدئویی را به کاربرانش می‌دهد.

VPD۴۰۰ دارای یک پورت USB نسخه ۲ پر سرعت بوده و از یک خروجی AV هم بهره می‌برد. این دستگاه از طرفی مجهز به دو اسپیکر داخلی با قدرت پخش۰/۲ وات هم هست. ابعاد این دستگاه برابر ۸/۱۳×۵/۷۴×۱۱۳ میلیمتر بوده و وزن آن به ۱۴۰ گرم می‌رسد.

طبق اعلام شرکت Viewsonic این محصول جدید به تازگی و با قیمت ۹۹/۱۲۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.