پرفروش‌ها در هفته‌ای که گذشت

گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا، F۳۰۵ و W۵۹۵ سونی اریکسون، kf۳۵۰ ال جی به عنوان گوشی‌های خوش فروش بازار تلفن همراه در هفته‌ای که گذشت، معرفی شدند.

قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی‌ها باعث شده است بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند. گوشی‌های ۱۲۰۲، ۱۲۰۸، ۱۲۰۹ نوکیا که در لیست گوشی‌های ارزان قیمت این برند قرار دارد، در هفته ای که گذشت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت.این سه مدل گوشی به ترتیب به بهای ۲۵، ۳۵ و ۳۶هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.

گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که به بهای ۱۵۵هزار تومان به فروش می‌رسد طی هفته‌ای که گذشت به عنوان گوشی خوش فروش معرفی شد.

این گوشی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، صفحه نمایش TFT و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت از امکانات تعبیه شده در این گوشی به شمار می‌آید.

در همین حال گوشی F۳۰۵ و W۵۹۵ سونی اریکسون نیز به ترتیب به بهای ۱۲۸ و ۱۷۹هزار تومان در بازار به فروش رسید.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، صفحه نمایش TFT و ارتقای حافظه ۱۰ مگابایتی توسط مموری کارت Memory Stick Micro M۲ از ویژگی‌های گوشی F۳۰۵ سونی اریکسون و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگابایتی و ارتقای حافظه با مموری کارت از ویژگی‌های گوشی W۵۹۵ سونی اریکسون به شمار می‌آید.

گوشی kf۳۵۰ ال جی با قیمت فروش ۱۷۰ هزار تومان نیز توانسته در هفته‌ای که گذشت مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در صدر پرفروش‌ترین‌های این برند قرار گیرد.

این گوشی تاشو دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی با مموری کارت است.

گوشی GC۹۰۰ ال جی که به بهای ۱۸۰هزار تومان به فروش می‌رسد نیز توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد و در لیست گوشی‌های پرفروش هفته قرار گیرد.