لپ‌تاپ‌های با قابلیت توشیبا

بازار دیجیتال- مدل A۵۰۵-S۶۹۷۵ از سری Satellite به‌عنوان لپ‌تاپ پرفروش توشیبا در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام نقش، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، A۵۰۵-S۶۹۷۵ یک لپ‌تاپ پرفروش است که به پردازنده Intel® Core ۲ Duo Processor P۷۳۵۰ ۲.۰ GHz، رم شش گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز ۱۶ اینچ از نوع WXGA TruBrite® TFT LCD و با وضوح تصویر ۱۳۶۶× ۷۶۸ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکATI Mobility Radeon™ HD ۴۵۷۰ with ، Wireless LAN،سه پورت usb، یک پورت eSATA و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۲.۹۴ کیلوگرمی است.

این لپ‌تاپ با قیمت یک میلیون و ۱۹۰هزار تومان وبا ضمانت نقش به فروش می‌رسد.

همچنین مدل U۵۰۵-S۲۹۲۵P لپ‌تاپ دیگری از این سری است که به پردازنده Intel® Core ۲ Duo Processor T۴۲۰۰ ۲.۰ GHz، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز ۱۳.۳ اینچ از نوع WXGA TruBrite® TFT LCD و با وضوح تصویر ۱۲۸۰× ۸۰۰ نقطه در اینچ است.تجهیز به کارت گرافیک Intel® GMA ۴۵۰۰MHD with ۳۲MB-۱۷۶۰MB dynamically allocated shared graphics memory، مودم RJ-۱۱ modem port ، Wireless LAN،دو پورت usb و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ با قیمت ۹۷۰هزار تومان و با ضمانت نقش به فروش می‌رسد.