PMP با نمایشگر بزرگ لمسی - ۱۱ آبان ۸۸

بازار دیجیتال- شرکت چینی Yinlips به تازگی محصولی جدید را به بازار پر رونق انواع دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل معرفی و عرضه کرده است. این محصول جدید با نام YDP۳۰۸ به بازار معرفی شده یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل یا PMP است.

این PMP دارای یک نمایشگر LCD لمسی با اندازه نسبتا بزرگ ۳ اینچ است و تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این محصول قابلیت اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMAا، WAV، APE و FLAC را داشته و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های AVI، RM، RMVB، FLV و GP۳ را با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه برای کاربرانش نمایش می‌دهد.

عکس‌هایی با فرمت‌های JPEGا، BMP و TIF هم امکان نمایش در این دستگاه را دارند.

این دستگاه همچنین مجهز به یک مینی پروژکتور است که امکان نمایش تصاویر دلخواه کاربرانش روی پرده‌های کوچک را دارد. این دستگاه مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۴ گیگابایت می‌رسد. با این حال، اما نقطه ضعف این محصول عدم سازگاری آن با کارت‌های حافظه و در واقع ارتقای حافظه است.

این PMP دارای یک ورودی AVI و یک پورت USB نسخه ۲ پر سرعت برای اتصال به کامپیوترهای شخصی است. ابعاد این محصول برابر ۵/۷×۵۴×۹۸ میلیمتر بوده و وزن آن به ۶۰ گرم می‌رسد. این دستگاه در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۷ ساعت موسیقی و ۲ ساعت فیلم را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این محصول جدید با طراحی باریک و سبک به تازگی و با قیمت ۸۲ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.