گوشی‌های گران قیمت کم فروش

بازار گوشی تلفن همراه طی هفته‌ای که گذشت دچار تغییرو تحول تازه‌ای نشد و تنها بهای انواع گوشی‌های گران قیمت کاهش چشمگیری یافت.

نبود تقاضا برای گوشی‌های گران قیمت منجر به کاهش بهای آنها تا سقف ۵۰‌هزار‌تومان شد. طی هفته‌ای که گذشت گوشی‌های چهار برند نوکیا، سونی اریکسون‌، سامسونگ و ال‌جی که در میانگین قیمت ۵۰ تا ۲۵۰‌هزار‌تومان قرار داشتند با ثبات قیمت نسبی در بازار عرضه شدند. گوشی ۶۳۰۳ نوکیا‌، C۹۰۱ سونی اریکسون‌، kf۳۵۰ ال‌جی و Touch Pro۲ اچ‌تی‌سی به عنوان گوشی‌های خوش فروش بازار تلفن همراه طی هفته‌ای که گذشت، معرفی شدند.

گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که به بهای ۱۵۵‌هزار‌تومان به فروش رسید، مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته است و در لیست گوشی‌های پرفروش هفته‌ای که گذشت، قرار گرفت. گوشی ۶۳۰۳نوکیا دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash است. دومین گوشی پرفروش این برند مختص به N۹۷ بود که به بهای ۵۹۸‌هزار‌تومان در بازار عرضه شد.

گوشی C۹۰۱ سونی اریکسون نیز با قیمت فروش ۲۱۷‌هزار‌تومان توانست مقام اول گوشی پرفروش این برند را به خود اختصاص دهد. دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، صفحه نمایش لمسی TFT و حافظه داخلی ۱۱۰ مگابایتی و ارتقای آن توسط مموری کارت از امکانات تعبیه شده درگوشی C۹۰۱ سونی اریکسون به شمار می‌آید. G۹۰۰ و W۵۰۸ از دیگر گوشی‌های خوش فروش این برند هستند که طی هفته‌ای که گذشت توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد. این دو مدل گوشی به ترتیب به بهای ۲۰۰ و ۱۹۸‌هزار‌تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت. گوشی kf۳۵۰ ال‌جی با قیمت فروش ۱۷۰‌هزار‌تومان نیز توانسته مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در صدر پرفروش‌ترین‌های این برند قرار گیرد.این گوشی تاشو دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت است.گوشی Touch Pro۲ اچ‌تی‌سی نیز توانست طی هفته‌ای که گذشت در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.

این گوشی که به بهای ۷۳۵‌هزار‌تومان به فروش رسید، دارای صفحه نمایش TFT لمسی ۶/۳ اینچی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.

گوشی Diamond۲ نیز دومین مقام پرفروش این برند را به خود اختصاص داد و با قیمت ۵۸۰‌هزار‌تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.