شارژر خورشیدی برای انواع iPod

بازار دیجیتال- یک محصول جدید دیگر برای دستگاه پخش‌کننده موسیقی قابل حمل و پرطرفدار iPod به بازار معرفی و عرضه شده است. این محصول را شرکتی به نام ReNu به تازگی به بازار معرفی کرده است.

این محصول جدید در حقیقت یک دستگاه ترکیبی شارژر و اسپیکر است که با انرژی خورشیدی کار می‌کند. درست به همین دلیل هم هست که تولیدکنندگان این دستگاه پیش‌بینی می‌کنند که این محصول با استقبال خوبی در بازار مواجه شود.

این دستگاه دارای دو اسپیکر نسبتا کوچک با قدرت پخش ۱۰ وات برای هر کدام است و مجهز به یک قسمت کوچک برای قرار گرفتن iPod و شارژ شدن آن است.

طبق اعلام این شرکت، در حالی که هر iPod در هر بار شارژ تنها می‌تواند تا ۷یا ۸ ساعت به طور مداوم کار کند، اما با استفاده از این محصول جدید iPod می‌تواند تا ۲۰ ساعت شارژ را در خودش نگه داشته و به این ترتیب امکان گوش دادن به موسیقی بیشتری را در اختیار کاربرانش بگذارد.

این دستگاه همچنین دارای یک نمایشگر تک رنگ LED هم هست که قابلیت نمایش ساعت، تقویم روز و نام فایل موسیقی در حال پخش را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

شرکت ReNu اعلام کرده است که این دستگاه جدید را به تازگی و با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه کرده است و به فروش عمومی می‌رساند.