قاب عکس‌های دیجیتالی برای کاربران حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت Motorola به تازگی محصولات جدیدی را به بازار معرفی و عرضه کرده است. این محصولات در واقع جدیدترین سری قاب عکس‌های دیجیتالی این شرکت هستند که به تازگی به بازار معرفی شده‌اند.

قاب عکس دیجیتالی مدل LS۱۰۰۰ نمایشگری با اندازه بزرگ و برابر ۴/۱۰ اینچ دارد که تصاویر را با وضوح تصویر ۶۰۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دارای قابلیت‌هایی مانند

MP۳ PLAYER، اسپیکر، تقویم روز، ساعت و حافظه داخلی برای ذخیره فایل‌ها و عکس‌ها است. این مدل با قیمت ۹۹/۱۴۹‌دلار به بازار عرضه می‌شود.

مدل LS۷۰۰ هم محصول جدید دیگری است که دارای نمایشگری نسبتا کوچک با اندازه ۵ اینچ است و از قابلیت‌هایی مانند ساعت و تقویم روز هم بهره می‌برد و با قیمت ۹۹/۴۹‌دلار روانه بازار شده است.

مدل LS۴۲۰ یک قاب عکس دیجیتالی با اندازه ۲/۴ اینچ است و تصاویر را با وضوح ۲۰۲×۲۳۴ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول قابل برنامه‌ریزی بوده و علاوه بر حافظه داخلی با کارت‌های حافظه SD و MMC هم سازگاری دارد. این محصول که دارای ساعت، تقویم روز و پورت mini USB است با قیمت ۹۹/۷۹‌دلار به بازار عرضه می‌شود.

محصول مدل LS۷۲۰D هم در واقع یک قاب عکس دیجیتالی حرفه‌ای به حساب می‌آید که دارای دو نمایشگر با اندازه ۷ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش نمایش می‌دهد. این محصول مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۵۱۲ مگابایت می‌رسد. با این حال اما امکان سازگاری با کارت‌های حافظه SD، SDHC و MMC را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه دارای یک پورت mini USB بوده و از امکان MP۳ PLAYER و دستگاه کنترل از راه دور هم بهره می‌برد. این محصول با قیمت ۹۹/۱۶۹‌دلار به بازار عرضه شده است.

محصول دیگر این سری از محصولات جدید Motorola قاب عکس دیجیتالی با مدل LS۱۰۰۰W است که علاوه بر مجهز بودن به دو نمایشگر، دارای امکان ارتباط بی‌سیم ‌wi-fi برای انتقال فایل‌های عکس به صورت بی‌سیم هم هست. این محصول امکاناتی مشابه با مدل LS۷۲۰D دارد و انتظار می‌رود نظر بسیاری از کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این محصول هم با نمایشگر با اندازه ۴/۱۰ اینچ با قیمت ۹۹/۱۹۹‌دلار به بازار عرضه خواهد شد.