عرضه نسل جدید مانیتور‌های LED ال‌جی

بازار دیجیتال- ال‌جی الکترونیکس اقدام به ارائه مانیتور‌های LED از سری W۸۶ کرده ‌است. این سری از مانیتورهای ال‌جی که از صفحه بسیار نازکی به ضخامت در حدود ۲ سانتی‌متر برخوردار است با ظاهری لوکس و زیبا بر روی میز هر کاربری بسیار خود‌نمایی می‌کند. نکته جالب آن است که در ساخت سری مانیتور W۸۶ ال‌جی هیچ استفاده‌ای از جیوه‌ نشده تا این مانیتور سازگاری فراوانی با محیط‌زیست داشته باشد.

کنتراست ۱ به ۲.۰۰۰.۰۰۰ در این سری از مانیتورهای ال‌جی تصویری مطلوب را در برابر دیدگان کاربر قرار می‌دهد؛ به طوری که تصاویر، عکس‌ها، فیلم‌ها، با شفافیت زیادی قابل رویت است.

ترکیب زیبا و مناسب رنگ‌ها در طراحی بدنه و مصرف کم‌ انرژی از مانیتورهای سری W۸۶ ال‌جی، مانیتوری با قابلیت ساخته است. مانیتورهای سری W۸۶ ال‌جی به دلیل بهره‌گیری از تکنولوژی

Auto Bright می‌تواند نور صفحه را با نور محیط سازگار نماید. نکته‌ دیگر آنکه فن‌آوری‌های fün وSmart Package همچنین زمان پاسخ‌دهی ۲ میلی‌‌ثانیه، این سری از مانیتورها را برای دیدن فیلم ‌و بازی‌های رایانه‌ای بسیار ایده‌آل ساخته‌است.

مانیتورهای سری W۸۶ ال‌جی با رزولوشن بسیار بالای p۱۰۸۰×۱۹۲۰ یک مانیتور Full HD بوده و شما می‌توانید تصاویر را با کیفیت واقعی Full HD ببینید. نکته دیگر آن است که دارا بودن دو پورت HDMI در این مانیتور این امکان را فراهم می‌کند تا به دستگاه‌های جانبی مانند Blue Rayیا کنسول‌های بازی متصل شود.

گفتنی است مانیتور‌های ال‌جی با ضمانت و گارانتی معتبر توسط شرکت مادیران در سراسر ایران به مشتریان عرضه می‌شود.