استایلز

بازاردیجیتال- معرفی سایت امروز، سایتی است که به معرفی سایت‌های برتر در زمینه طراحی می‌پردازد. این سایت به آدرسwww.styles.ir در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. در معرفی سایت استایلز آمده است: «سایت استایلز به جمع‌آوری وب سایت‌های فارسی که از نظر طراحی در سطح بالا و حرفه‌ای می‌باشند می‌پردازد، ما در اینجا مجموعه‌ای از برترین طرح‌های وب سایت‌های فارسی زبان را که با استفاده از CSS و XHTML و ابزارهای گرافیکی طراحی شده‌اند را جمع‌آوری، دسته بندی و معرفی می‌کنیم. استایلز نخستین وب‌سایتی است که به صورت حرفه‌ای اقدام به جمع‌آوری و انتشار برترین طراحی‌ها می‌کند.

اینگونه وب سایت‌ها که عمدتا به CSS Gallery‌ها مشهور هستند طی سالیان گذشته در میان وب سایت‌های خارجی رو به گسترش بوده است.» با انتخاب گزینه «دسته‌بندی» که در سمت راست صفحه دیده می‌شود شما می‌توانید به لیستی از سایت‌های مختلف در زمینه‌هایی همچون آموزشی، خبری، اجتماعی، شخصی، شرکت‌ها، هنری، وبلاگ، سازمانی، نرم‌افزار و... دسترسی پیدا کنید.

برای آشنایی با سایت‌های دیگر راه دیگری نیز وجود دارد و آن دسته بندی بر اساس رنگ است. به عنوان مثال اگر شما رنگ سبز را انتخاب کنید پنجره‌ای پیش روی شما باز می‌شود که در آن لیست سایت‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون قابل مشاهده است.