بازار  گرم خنک کننده‌های لپ‌تاپ

بازار دیجیتال- یکی از مشکلاتی که کاربران لپ تاپ با آن مواجه هستند‌، گرمای ایجاد شده توسط لپ‌تاپ و تاثیر آ ن بر میزان انرژی مصرفی و ... است.

اما تولیدکنندگان به ویژه تولیدکنندگان چینی برای رفع این معضل دست به تولید کالایی به نام دستگاه خنک‌کننده لپ تاپ زده‌اند که امروزه طرفداران زیادی یافته است.

البته برخی معتقدند این کالا تاثیر چندانی در خنک کردن لپ تاپ ندارد و یک کالای نمایشی به حساب می‌آید، اما گروه دیگری از این کالا رضایت داشته و می‌گویند کمک بزرگی به خنک کردن لپ‌تاپ می‌کند.

در این رابطه گفت‌و‌گوی کوتاهی با علی اشرفی‌، یکی از فعالان بازار لپ‌تاپ داشتیم که می خوانید:

در مورد دستگاه‌های خنک کننده لپ‌تاپ نظرات گوناگونی وجود دارد .گروهی بر این باورند این دستگاه‌ها تاثیر چندانی بر خنک سازی لپ‌تاپ ندارند و گروهی عکس این عقیده را دارند. در این مورد توضیح دهید.

این دستگاه‌ها که اکثرا چینی هستند تا حدودی باعث خنک شدن دستگاه می‌شوند ولی به طور کل مشکل گرم شدن لپ‌تاپ را حل نمی‌کنند.

اما در کل دستگاه‌های خوبی هستند و می‌توانند تا حدودی به نگهداری انرژی لپ‌تاپ کمک کنند.

این دستگاه‌ها چینی هستند یا ساخت کشورهای دیگر هم هستند؟

اکثر این دستگاه‌ها چینی هستند و با مارک‌های ناشناخته و نه چندان معتبر در بازار موجودند که قیمت پایینی هم دارند.قیمت این دستگاه‌ها حدود ۱۵ تا ۲۵‌هزار تومان است.

بازار این کالا چگونه است؟

با توجه به افزایش تقاضا برای لپ‌تاپ طی سال‌های اخیر این کالا نیز بازار پررونقی دارد و در حال حاضر کاربران لپ‌تاپ از این کالا استفاده می‌کنند.