یک PMP بزرگ با نمایشگر لمسی

بازار دیجیتال- یک بار دیگر یک تولیدکننده چینی محصولی جدید را به بازار انواع دستگاهای پخش موسیقی و چند رسانه‌ای قابل حمل معرفی و عرضه کرده است. این محصول هم مانند محصولات مشابه دیگر تمام قابلیت‌هایی را که کاربران حرفه‌ای و مدرن امروزی نیاز دارند، در اختیار آنها قرار می‌دهد.

شرکت چینی Newsmy این محصول جدید را با مدل A۱۶HD به بازار معرفی کرده است و انتظار می‌رود توجه کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. مهم‌ترین ویژگی این دستگاه مجهز بودن آن به قابلیت پخش تصاویر ویدئویی با کیفیت HD و وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل است.

به این ترتیب تصاویر ویدئویی با فرمت‌های RM، RMVB، AVI، FLV، MP۴، VOB، MOV، ۳GP، MPG، DAT و MKV امکان نمایش در این دستگاه PMP جدید را خواهند داشت. این در حالی است که A۱۶HD امکان پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، OGG، WAV، APE و FLAC را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این محصول جدید دارای یک نمایشگر LCD با اندازه بزرگ ۵ اینچ است. این نمایشگر از نوع تمام لمسی بوده و تصاویر را با وضوح ۴۰۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این PMP مبتنی بر حافظه داخلی بوده و در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی طراحی و تولید شده است. شرکت Newsmy اما هنوز تنها نسخه ۱۶ گیگابایتی این محصول را با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه کرده است و به فروش عمومی می‌رساند. این در حالی است که همچنان اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه نسخه ۳۲ گیگابایتی این محصول اعلام و منتشر نشده است.