محصولی با طراحی متفاوت و قابلیت‌های مناسب

بازار دیجیتال- یک محصول جدید و متفاوت به بازار پررونق انواع محصولات دیجیتال شخصی و قابل حمل معرفی و عرضه شده است. این محصول جدید را شرکت Egoman و با مدل iKaRa i۶۰۰ به بازار معرفی کرده است.

iKaRa i۶۰۰ در واقع یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است که انتظار می‌رود به خاطر طراحی و قابلیت‌های متنوعش مورد توجه اغلب خریداران قرار بگیرد. این دستگاه بدنه‌ای با طراحی ساده اما ارگونومیک و جالب داشته و دارای یک نمایشگر لمسی نسبتا بزرگ است. این نمایشگر از نوع LCD لمسی با اندازه ۴/۲ اینچ بوده و تصاویر را با وضوح ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این PMP امکان پخش و اجرای فایل‌هایی با فرمت‌های رایج را هم دارد.

به این ترتیب فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، ASF، WMA، OGG و WAV امکان اجرا در این دستگاه را داشته و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های RM، RMVB، AVI، WMV، VOB، MOV و FLV هم در این محصول به نمایش در می‌آیند.

iKaRa i۶۰۰ مبتنی بر حافظه فلش بوده و با انواع کارت‌های حافظه SD و SDHC هم سازگاری دارد. نسخه ۲گیگابایتی این محصول در حال حاضر به بازار عرضه شده است و با قیمت ۲۹‌دلار به فروش عمومی می‌رسد.